torsdag 16 juni 2011

Dagarna flyter ihop

Händer inte mycket just nu. Eller jo...Det händer egentligen lite FÖR mycket på en och samma gång så att man inte har tid att stanna upp och reflektera.

I juni brukar folk vakna upp och inse att de kanske vill åka till Sydafrika i vinter. Det är där jag kommer in. Jag sitter och snickrar ihop resor från morgon till kväll. Den här veckan har jag suttit vid datorn från kl 08.00 till ca 01.30 varje dag.

Dessutom är tanken att jag och F ska sälja lägenheten här i Sverige, för att dra ned våra boendekostnader och för att ha råd med resegarantin jag behöver ha för företaget. Sedan klurar vi lite på att skaffa ett litet torp el liknande istället. Ett ställe där vi kan spendera de svenska somrarna.
Mitt i detta försöker vi även styra upp vårt liv i Sydafrika, vart ska vi bo, när åker vi, leta flygbiljetter m.m

Igår ringde försäkringsbolaget och nekade oss ersättning för ca 20 000kr som vi blev av med under ett inbrott i vintras :(

På fredag morgon tar jag tåget till Stockholm för en långhelg hos bästa AK och hennes familj och lillplutt som ska döpas. Varit alldeles för uppe i allt det andra och insåg idag att jag glömt beställa de fina påslakanen med lillpluttens namn på och fick istället raskt beställa hem ett presentkort. Suck!

Har ont i magen över massa stress som jag inte kan sätta fingret på och känner mig som en nolla!

Måste ta tag i vardagen i nästa vecka. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar