torsdag 16 juni 2011

Semester!

Har tagit ledigt hela 4 dagar och kommer åka till Stockholm över helgen. Ska ha kvalitetstid med goda vänner, gå på dop och inflyttningsfest och förhoppningsvis även hinna slappa lite.

Semester betyder förmodligen att jag kommer gå upp i vikt. Även om det bara är 4 dagar. Men jag ska försöka vara duktig. Har ett par regler när jag befinner mig utanför hemmet.

1. Absolut ingen öl!

2. På restaurang ber jag dem ta bort allt vad potatis, pommes, ris etc heter om jag inte kan hitta lchf vänligt alternativ från början.

3. Inget snacks på tågresan dit el hem.

Är så himla lätt att falla för diverse frestelser när man har semester för att man tycker sig kunna "unna sig". Varför heter det ens att unna sig om man stoppar i sig saker som är direkt dåligt för kroppen?

Usch! vet inte alls hur detta kommer gå men Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar