torsdag 2 juni 2011

Dålig vecka

Glömde att väga mig igår och önskar att jag hade glömt det även idag :(

+ 0.5 kg!!!!

Inte glad just nu men vet att jag fuskat lite den här veckan men trodde ärligt talat inte att det skulle märkas på det stora hela. Men det är nog för att jag druckit en hel del vin.

Så den här veckan blir det skärpning. Back to basics och strikt hela veckan.

Idag ska vi laga mat hos min "extra mamma" så då vet jag att det kommer bli en del onödiga kollisar men det har jag planerat sedan länge. En tradition som vi haft i många år att vi samlas och lagar tre rätters ihop och även om mestadelen av maten kommer vara väldigt lchf vänlig, vet jag att smågrejor kommer slinka ner. Sådant som annat folk inte tänker på. (lite honung, vetemjöl i sås osv..)

Min plan den här månaden är att försöka komma igång med lite träning. Blivit alldeles för stillasittande och hoppas att dagliga promenader och en och annan löprunda kan hjälpa till med vikten..

Nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar