tisdag 31 maj 2011

Low Carb burgaren på Max

Idag sov vi läääänge (satt uppe och jobbade till 3 imorse) och hoppade därför över frukosten och skulle istället äta lunch på Max när vi ändå skulle in till stan och handla mat.




Är lättast att äta där eftersom Fredric älskar deras burgare och det finns ett Low Carb alternativ.

Nu har de tydligen gjort den burgaren lite större vilket jag tycker är bra eftersom jag tidigare tyckt att den känns lite fjuttig. Personligen hoppar jag över tilltugget eftersom jag inte tycker något av alternativen är goda. Plus att jag alltid beställer extra ost och bacon.

MEN 79kr för en burgare inlindat i salladsblad inkl dryck är inte direkt billigt.  Då köper jag hellre en matig sallad el liknande på ett Pizzahak...

Så även om Max funkar i nödlägen, så är det definitivt inget prisvärt alternativ :(

1 kommentar:

  1. Ja, det är alldeles för dyrt för en bit kött med lite grönsaker. Annars gillar jag den mycket.

    SvaraRadera