söndag 15 maj 2011

VM guld!!!

Har nog inte undgått någon att Finland tog VM guld i hockey ikväll och detta firades såklart hemma hos oss. Är lite roligt för både brorsan och mamsen brukar hålla på Sverige medans jag och papsen håller på Finland. Varit så sedan vi var små...

Ikväll var det bara jag och brorsan närvarande och jag höll som vanligt fast vid Finland från start och brorsan på Sverige...tills det stod 4-1 till finnarna...då utbrister brorsan: Gött! Bra där! Och helt plötsligt bytte sida! Ogilla ;)

Stod i valet och kvalet tidigare på kvällen om det ändå inte hade varit ett ypperligt tillfälle att ta ett glas vin el två..men jag lyckades knuffa bort min djävul från axeln :) Tyvärr slutade det ändå med att jag mitt i all spänning tryckte i mig MASSA mörk choklad. Fan oxå!

Men det får jag bjuda på. Ett VM guld är ändå värt att firas, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar