onsdag 11 maj 2011

Första vägningen

Puh!



Då har jag gjort första vägningen och vågen visade: -3.1 kg

Är supernöjd! Vet att mycket av detta är vätska men det motiverar till att fortsätta och så länge det pekar nedåt så är jag nöjd. Kommer mäta midja, arm och lår i vecka 4 och det är dessa resultt jag är mest nyfiken på. Mitt stora mål är ju att komma i ett par gamla jeans igen...och dit är det låångt!

Nu blir det massa jobb. Har 3 olika boknigar som jag sitter och jobbar med för tillfället. En familj som ska ner till Sydafrika nu i slutet på maj, ett par som ska ner i november och ytterligare ett par som ska resa över jul och nyår.

Förresten, om någon är intresserad av Sydafrikanska viner så håller vi just nu en tävling där man kan vinna en bok om vindistrikten. Läs mer HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar