tisdag 10 maj 2011

Första veckan avklarad

 Nu har det gått en vecka sedan jag började min nystart och det har verkligen gått över all förväntan! Jag har planerat bra för vad vi ska äta och inte behövt gå hungrig en enda gång. Har lyckats hålla mig under 20g/kolhydrater per dag och hoppas verkligen att det även syns på vågen imorgon när det är dags för vägning. Så länge det går nedåt är jag supernöjd. Ska även ta de första måtten runt midjan, låren och armarna imorgon. Glömde visst mitt måttband nere i SA och fick inte tummen ur att köpa ett nytt förrän idag.

Har även kommit ut på promenader igen och ska om en stund på en cykel tur och sedan en 3km promenad på det. Mitt stora mål just nu är att komma in i en daglig rutin med träningen eftersom det oftast är denna som jag prioriterar bort och istället väljer att jobba :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar