fredag 13 maj 2011

Problem med Blogger

Blogger har legat nere ända sen igår och nu verkar en del av inläggen ha försvunnit :(
Spelar egentligen ingen större roll på den här bloggen som mest är till för mig och såpass ny att den knappt har några läsare, men det är värre med min Sydafrikablogg som jag skrivit på i 3-4 år nu och som uppdateras ganska regelbudet Ja, ja...

Har haft en lite jobbig dag idag med diverse sug. Jag provde att variera frukosten genom att ta en klick Smetana (som jag är helt frälst i ) ihop med några hallon. Såååå gott! Och Smetana är ju ett ypperligt alterativ med 42% fett och mycket krämigare smak än Creme fraiche..Höll mig förvånansvärt länge på det och åt ugnsbakad fläskfile med sås och broccoi till lunch.

Men nu på kvällen har ingenting funkat! Var inte hungrig men bara sugen på något.Åt två kokta ägg som jag mosade med massa smör och salt på det. I vår familj kallar vi det för äggsmör och detta äter vi oftast till karelska piroger (båda mina föräldrar är finska). Gott!

Men suget fanns kvar så då fick det bli kaffe med MYCKET grädde och 2 rutor mörk chokad. Känns som om jag fått i mig lite för mycket kollisar idag men gjort är gjort och det är bara att ta nya tag imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar