söndag 8 maj 2011

Så hur gick helgen?

Som jag skrev i fredags så bävar jag alltid lite inför helgen eftersom man lättare sätts i situationer med frestelser. Men tycker att den här helgen har gått bra.

 Var hem till Fredrics föräldrar på lördagskvällen och de hade gjort en extra sallad för min skull och såg även till att det fanns massa Brie m.m så det gick hur bra som helst faktiskt. Lite jobbigt att avstå vinet men nu hade F för omväxlings skull en chaufför :)

Idag var vi till sommarstugan för att vårstäda och tog med oss en sallad och sås gjord på stenbitsrom och creme fraiche och sedan rökte pappa en massa abborre. Såååå gott!!

Till middag åt jag en Mozzarella & tomat sallad.

Försöker äta lite extra fett till frukost eftersom jag verkar har svårt att komma upp i tillräckligt med fett resten av dagen.


Och ja just det..köpte hem LCHF glassen...både vanilj och choklad och tyckte väl att den var sådär...Funkar i krislägen antar jag..

Imorgon hoppas jag kunna sätta igång med min löpning om min Ischia har blivit bättre..Har vilat helt den senaste veckan och även gjort stretch övningar som jag hoppas har hjälpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar