tisdag 31 maj 2011

Importance of being honest

Jag har en god vän som det kan ta flera år innan vi möts igen men som jag vet att jag alltid får "The complete truth" från. Inget skitsnack utan den här personen ser på en gång om jag mår bra/dåligt etc.

Sist jag träffade min goda vän var kommentaren: "Du skulle behöva gå ner några kilo för ditt eget välmående"

Tidigare hade varken jag el omgivningen riktigt brytt oss: Kommentaren var ofta:  Ja men du är ju en sån där glad trevlig, mullig tjej som alla bara älskar....

Från den populära tjejen som var ok trots sin vikt, till: Brutal Honesty

Den ärligheten betyder mer än något annat.
Jag kommer förmodligen aldrig väga 60kg igen som jag gjorde för hundra år sedan..men jag skulle döda för att kunna komma i mina gamla jeans igen.

Jeansen- är "doable"...inte helt jävla omöjligt...så jag siktar på det istället för stjärnorna.

Honesty är ibland som en stor jävla spark i röven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar