torsdag 19 maj 2011

Mitt i vardagen...

Just nu blir det mest jobb, jobb, och ännu mer jobb.. lite tv på kvällen, en promenad när vädret är ok och mycket sömn. Har varit supertrött senaste veckan.

Är många som börjat planera sin Sydafrikaresa så just nu sitter jag och sätter ihop ena reseförslaget efter det andra... Är kul att man har mycket att göra även om det blir lite tid över till annat.

Igår kom min underbara sambo hem med en bukett blommor till mig :)

 Älskar vardagsromantik!

Annars då?

Maten funkar bra...tror jag.

 Enda problemet jag har är att jag blir lite "sugen" på något gott på kvällen. Har fortfarande inte hittat ett bra snacks. Igår åt jag några bitar Jarlsberg men jag blir hård i magen av ost...

Älskar oliver men gillar av någon konstig anledning inte de vi har här i Sverige. Tycker de är sura. Är van vid salta...

Har provat en del annat också men inte hittat min grej än utan det blir oftast en kopp kaffe med grädde...

Skulle gärna äta smetana med bär men det får jag spara till speciella tillfällen känner jag...Bär är en stor bov i dramat för mig och något jag försöker undvika.

Någon som har tips på bra lchf-snacks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar