tisdag 24 maj 2011

Helgen som gick...

  • Drack på tok för mycket vin
  • Umgicks med familjen
  • Låg på soffan och läste böcker
  • Massa tv-tittande och surfande på nätet
Inte speciellt aktiv helg som ni ser...Men ibland måste man bara få ta det lugnt och vila.

Var lite orolig efter den goda middagen och vinet i lördags, att min viktnedgång stannat upp el att vinet på något annat sätt "förstört" den här veckan så var tvungen att smygväga mig igår, men då hade jag gått ner ett kg sen förra veckan!
 Kommer garanterat inte se likadant ut imorgon när den riktiga vägningen blir av, men det lättade lite på min ångest...

Vet att det är ok med vin någon gång då och då men för mig är det viktigt att dra ner på vinet eftersom det länge varit en av de största bovarna i min viktuppgång. Men det känns skönt och veta att det inte är hela världen om jag tar mig ett glas eller två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar